ΠΡΟΪΟΝΤΑ 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

275cc. Έμβολο 80mm Wossner , ο κύλινδρος του έχει δεχθεί γεμίσματα και ειδική κατεργασία για να χωρέσει το τεράστιο πιστόνι. Παρόμοια εργασία έχει γίνει και στα κάρτερ. Η διαδρομή του στροφάλου έχει μεγαλώσει κατά 6mm και έχει πάει στα 54.8mm! ενώ έχει τοποθετηθεί χειροποίητος αποστάτης ανάμεσα στον κύλινδρο και τα κάρτερ.Στην κεφαλή έχει γίνει ρο˙ι˙κή εξέλιξη και τροποποίηση του θαλάμου καύσης και ειδική κατεργασία στην εισαγωγή για να δεχτεί το καρμπυρατέρ. ακόμα έχει καταργηθεί το ψυγείο λαδιού.

Φοράει  2 χειροποίητους εκκεντροφόρους μετατροπή από GSX-R με αποτέλεσμα μεγαλύτερο βύθισμα και διάρκεια, ενώ το τέντωμα της καδένας έχει αναλάβει χειροποίητος τεντοτήρας .Στην καμπάνα έχει δεχτεί κάποιες μετατροπές, καινούργιους δίσκους και σκληρότερα ελατήρια. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ένα καρμπυρατέρ Lectron ενώ την εξαγωγή των καυσαερίων εχει αναλάβει μια χειροποιητη inox εξάτμιση.

Το μηχανάκι τρέχει στα dragster και ο καλύτερος του χρόνος είναι 12,8sec που έκανε στο πρώτο αγώνα. Ετοιμάζεται ποιό δυνατό και αναβαθμισμένο για να ακολουθήσει το πρωτάθλημα του 2009. Ανήκει στον Σμούκλη Παναγιώτη και οδηγός είναι ο Γάστης Δημήτριος.

http://www.youtube.com/watch?v=8cpKDd9BJPk

http://www.youtube.com/watch?v=2F4FW1-JG2k

http://www.youtube.com/watch?v=rqV3439AUd0

Για το 2009 έγιναν οι εξής αλλαγές:

Μεγαλύτερες βαλβίδες κατά 1mm εισαγωγής και εξαγωγής.
Αυξήθηκαν η διάρκεια των εκκεντροφόρων και η σχέση συμπίεσης.
Μπήκε νέο καρμπιρατέρ
Lectron 40 και νέα εξάτμιση.
Οι χρόνοι του φέτος είναι μέσα στο 12 με καλύτερο 12,4
sec.
 

Για το 2010 η Valmada Drag Team σκοπεύει σε επιπλέον αναβάθμιση:

Στον κινητήρα θα μπει στρόφαλος BILET σχεδίασης και κατασκευής VRT, εξωτερική μίζα, τα ηλεκτρικά θα αντικατασταθούν όλα με DYNA και θα προστεθεί AIR SHIFTER.
Στο πλαίσιο θα γίνουν κάποιες βελτιώσεις που αφορούν το βάρος.

Στόχος της ομάδας είναι χρόνοι κάτω από 12sec.
 

 

 

 

Created by  panagos4     Managed by fx200